Hoppa till innehåll

Idag är jag så glad

2010/02/22

För att jag finner mitt namn på olika blogglistor. Folk får ut något av det jag skriver och registrar mig på sin blogg. Oj, då känns det som att jag har lyckats. Målet är ju att bygga ett varumärke -lena alun- så att jag lättare ska kunna få det där drömjobbet när min elaka cancer är botad. Därför känns det idag verkligen som att jag kommit en bit på väg.

TUSEN TACK 😀 Bunny och Mollalena och Ilsemarie med flera som jag inte har tillgängliga nu. Detta stärker mig oerhört; att okända människor väljer att kontinuerligt återvända till min blogg.

Själv har jag försökt utöka min egen blogglista, utan att lyckas. Hur gör jag?

lena alun

13 kommentarer leave one →
  1. Bunny permalink
    2010/02/22 7:43 e m

    Skönt att höra att Du har en bra dag! Jag har efter allt som hänt äntligen lärt mig att värdesätta de bra dagarna, tyvärr tar de flesta dem för givet…

    Din blogglista…? Widgets, länkar…? Eller menar du något annat…?

    Skulle inte du titta på film…? 😉

  2. lenaalun permalink*
    2010/02/22 7:48 e m

    Så såg jag mitt namn på din blogglista, och imorse kom en refererare från mollalena. 🙂

    Nu ska jag snart borsta tänderna. Datorn är min drog, ju.

  3. Bunny permalink
    2010/02/22 7:51 e m

    Om jag förstår rätt… Gå in på Utseende, Widgets… Där har du ”Länkar”, dra den till din sidopanel… Sen fyll på den med de bloggar/sidor du läser 🙂

    Kram och god natt sen 🙂

  4. lenaalun permalink*
    2010/02/22 7:57 e m

    Tack Bunny!

    Kram och sov gott sen 🙂

  5. lenaalun permalink*
    2010/02/22 8:12 e m

    Det var det där med att fylla på med bloggar….. jag får inte fram den möjligheten.

  6. Bunny permalink
    2010/02/22 8:14 e m

    Ah!

    Min kontrollpanel, Länkar, Lägg till ny… Hoppas det hjälpte! 🙂

  7. lenaalun permalink*
    2010/02/22 8:27 e m

    Åh vad fint! http://katidis.wordpress.com/

  8. Bunny permalink
    2010/02/22 8:28 e m

    Gick det…? Ser inte vad du menar att det var fint… :S *har varit blond* *skratt*

  9. lenaalun permalink*
    2010/02/22 8:30 e m

    Ditt Välkommen till Mig med fina bildkollaget och presentationen.

    Ja, nu gick det! Tusen tack! Nu kan jag fylla på hädanefter.

  10. Bunny permalink
    2010/02/22 8:36 e m

    Ah!! 🙂 Jaaaa! Har gjort en ny framsida, så folk redan där kan läsa sig till vem jag är så att de kan göra något annat än att irritera sig på mig… *skratt*

    Vad bra att det gick! Något annat i bloggen du undrar, fråga på, jag har suttit otaliga timmar på WordPress nu när jag bott i evak-lgh, har inte funnits så mkt annat att göra… Så nu är jag WP-proffs *skratt*

  11. Bunny permalink
    2010/02/22 8:37 e m

    Tack förresten! Glömde det i all hast, blev så glad att det funkade för dig! 🙂

  12. lenaalun permalink*
    2010/02/22 8:50 e m

    Tack, jag återkommer med frågor. 🙂

    Nu ska jag i säng, försenad, men två timmar tidigare än igår och tre timmar före iförrgår så jag kan njuta av framgången ändå. 🙂

    Skrivs imorgon.

    Kram

  13. Bunny permalink
    2010/02/22 8:53 e m

    Godnatt 🙂

    Kram

Lämna en kommentar