Hoppa till innehåll

Barndomsnostalgi

2010/02/22

2 kommentarer leave one →
  1. Bunny permalink
    2010/02/22 6:58 e m

    Sitter fröken framför YouTube ikväll…? 😉 *klickar på ”gilla-knappen*

  2. lenaalun permalink*
    2010/02/22 7:10 e m

    😀 hahaha… Försöker fylla på med positiv energi och släppa politiken. Det får andra fixa. Men det är svårt när man tror att man ska rädda världen. 😉

    Jag ska vara frisk! Sen räddar jag världen igen. Känner mig så duktig att jag ska lägga mig i sängen och se en positiv film nu, så sover jag nog läkande sömn vid halvnio.

    Idag har jag ätit med tända ljus, enbart. Vill ju gärna ha tv´n på eller sitta vid datorn. Det ska man inte. En sak i taget. Bara äta och koncentrera sig på maten. Ack, så svårt. Startsträckan har varit över ett år till denna bedrift. 🙂

Lämna en kommentar