Skip to content

Friskhetskalendern lucka 23: Jag/Vi skördar

2010/10/19

Min ökade livsvilja eller helt och hållet min vägran att dö har nu visat resultat på datortomografin av min strålade hjärna. De sex tumörerna har antingen krymt halvcentimetrar till cenitmetrar eller slutat vara aktiva. De icke aktiva är nu död vävnad och kan inget ställa till med. Ingen uppladdning sker från kontrastvätskan som bevisar detta. Det finns ingen vätskansamling och utsvällnad längre hos de som har krympt, så jag får nu sluta med kortisonet. Underbart! Då blir jag av med olika biverkningar.

Strålningen har haft väldigt bra effekt. Så även min positiva anda. Nu har jag börjat med dagliga promenader som motion. Bättre kost. Ikväll ska jag till kyrkan för meditation. Utan kortisonet blir jag mindre överaktiv.

Halleluja! Pris vare Gud! Strålningsutrustning är också värdefulla gåvor från Gud, liksom läkarna. De förhalar tiden, så att jag kan återskapa läkningen av min kropp och fysiologi. De vita blodkropparna och immunsystemet  restaureras nu.

Barnen ska ha kvar sin mamma. Det är också vad jag så innerligt gärna vill.

lena alun

One Comment leave one →
  1. 2010/12/11 7:07 e m

    Skönt att det går bra för dig!

Kommentera

