Skip to content

nu säljer jag min radhusidyll

2010/08/26

Nu har jag min fastighet på internet.😀 Min adress är Frejagatan 23.

Fint man har när man har visningsstädat.

lena alun

3 kommentarer leave one →
  1. Patrik M permalink
    2010/08/26 7:33 e m

    Hoppas det går bra och att många bjuder.
    Lite lågt utgångsbud, jag hade satt 2,495.000…

    Risken du tar är att bara en bjuder 2,3 och då får du ta det…

    Lycka till………

  2. lenaalun permalink*
    2010/08/26 7:53 e m

    Det där tar jag med Sveriges bästa mäklare. Han har sålt tre objekt åt mig tidigare. En fjärde gång var på gång när J E och skulle köpa disponentvillan på Köpmangatan och skulle sälja våra fastigheter i Mälby. 😉

    http://www.skandiamaklarna.se/om-oss/press/pressmeddelanden/2008-01-30-eskilstunamaklare-blev-arets-maklare.php

    http://ekuriren.se/nyheter/1.9391-eskilstunabo-blev-arets-maklare?articleRenderMode=default

  3. Susanne permalink
    2010/08/26 9:28 e m

    Håller med dig faster. Jättefint!!!! Håller tummarna för många intressenter och härliga bud. Kram på dig mitt❤

Kommentera

