Skip to content

Littorin har det inte lätt

2010/08/18

Idag har någon plockat upp den här bloggartikeln, https://lenaalun.wordpress.com/2010/04/12/livet-ar-inte-latt-for-nagon/

 ser jag i wordpress eminienta statistik. Redan 5.00 på morgonen. Kul!

Jag är säker på att Mona Sahlin raskt får tillbaka sin Gudinnestatus. Jag ber natt och dag för att vi/ tillsammans/ svenska folket väljer henne som statsminister.

Njut av hennes fantastiska Almedahlstal;

https://lenaalun.wordpress.com/2009/07/02/mona-sahlin-ar-en-gudinna/

https://lenaalun.wordpress.com/2010/07/12/mona-sahlin-den-klarast-lysande-stjarnan/

Hon ansåg av media ha varit  årets Bästa Talare. Varför nedgörs hon Aftonbladet?

 En annan låg ju i soffan och följde Janne Josefssons sändningar tre kvällar 20.00-21.00 i ett eftersnack.

Victoria Christa (G) som i Gud

Har för avsikt att byta namn till Victoria Christa på Skattemyndigheten i eftermiddag, om de har öppet till halvsex? Får diskutera detta  med dem. Tacksam för tips. Det skulle ge vindskydd för min släkt, slår det mig Nu med blixtinsikt. Det är skäl nog.

No comments yet

Kommentera

