Skip to content

Brorsdottern Susanne / My Love comes to town

2010/08/15

Vi laddar för hennes besök för att hjälpa mig att komma igång med mitt nya liv.

Jag söker en lagom lägenhet 1-4 (?) med vacker åsikt över Eskilstunaån. I Eskilstuna -den stolta fristaden. Barnen kommer antagligen att vilja bo hos Pappa och Siv på heltid. Jag kan inte ta hand om dem. Som det ser ut nu. Things changes….Jag har tänkt imponera med att bli frisk från min avancerade bröstcancer spridd i till hela ryggraden och hjärnan och  här och var ….

Uppdaterat; Susanne undrade vad det var för låt.😀 Som jag tillägnade henne:

https://lenaalun.wordpress.com/2010/03/16/karleken-kom-till-eskilstuna/

lena alun

9 kommentarer leave one →
  1. 2010/08/15 7:33 e m

    Jag tror att allt kommer att bli hur fint som helst! Kram!

  2. Annica permalink
    2010/08/15 8:01 e m

    Natti natti p…… /Annica

  3. lenaalun permalink*
    2010/08/16 5:06 f m

    Jag sov gott 1.00 -5.oo.

  4. lenaalun permalink*
    2010/08/16 5:07 f m

    Tack Anitha! Du är helig!

  5. Susanne permalink
    2010/08/16 4:12 e m

    Älskade faster !! Imorgon kommer jag till dig. Då ska vi göra skojiga saker du och jag. Och Annika med va? hihi…. Snygg du kommer bli. Och 3 – rätters middag på allra bästa stället i stan, det ser jag verkligen fram emot….
    LÖve U❤❤❤ Puss Suss

  6. lenaalun permalink*
    2010/08/16 6:42 e m

    Jag glömde bort att boka. Flyttade till Victoriasektionen.
    Bor väldigt fint nu. Nr 9 Jag är numerologisk 9:a. Eremiten nära Jesus. Har kommit Hem nu. Ringer imorgon om tid. Det går bra!

    God natt. Love u

  7. lenaalun permalink*
    2010/08/16 6:46 e m

    Anitha! Lägenheten är redan här. Men det finns endast 10 platser landstinget. En lycklig av 10. Den är inte permanent. En etta skullle jag ha. Typ. Eller med liten månadskostnad på bostadsrätt.

    Jag ska kontakta dem du tipsat.

  8. Susanne permalink
    2010/08/16 8:32 e m

    Vi kan ringa och ordna det där imorgon när jag kommer. Det löser sig… Sov gott nu och dröm sött. Kram❤

  9. lenaalun permalink*
    2010/08/17 5:10 f m

    Jag ringer 10.00 när de öppnar. Jag var för tidig igår. Glöm inte att Faster är Projektledaren. Vill inte vara ert barn. Det var då. När jag var helt traumatiserad av värk och afasi.

Kommentera

