Skip to content

Musikgåvor tillägnade Min biologiska Syster Margit Erika = Pärla Ensam Härskarinna

2010/08/13
Att leva i Hopp och förväntan 
Vi var några   på Vidarkliniken som fördjupade oss  cancerns ursprung. Vi läste en gammal bok från 1987.
http://www.vattumannen.se/Product.aspx?ProdNo=21364
http://www.2000taletsvetenskap.nu/siegel.htm
Nu är det viktigt att jag får lugn och ro i 40  dagar, som Jesus i öknen. Typ. Jag har ju fått rum 40. Denna bok har förenat  mig med Gunnar. Lennart och Carin var med när han var här på vårdplaneringen.
Tro
Jag vill känna tro
Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro
I en vintervärld, finns det någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid så ljus som friheten
Känna tro igen

Drömmarna vi har känns som bleka höstar
Där har sommaren redan regnat bort
Det spelar ingen roll hur vi gråter våra tårar
Svaren är en viskning i en värld långt bort

Tro
Jag vill känna tro
Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro
I en vintervärld, finns det någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid så ljus som friheten
Känna tro igen

Att vilja men inte känna är nog så svårt
Att se men inte höra
Du vände dig bort
Du sa: Inget här är givet, för sådant är livet
I mina ord finns ingen önskan eller någon lust och längtan

Tro
Jag vill känna tro
Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro
I en vintervärld, finns det någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid så ljus som friheten
Känna tro igen

Jag känner full tro nu, efter fyra veckor på sjukhuset. Jag är under ett fantastiskt tillfrisknande. Ovanstående Tro är historia, som läget var på Vidarkliniken.  Men Nu är Nu. Det är den andra mest populäraste bröllopssången. Den spelar vi  i Skanör. Du är bjuden. Vad heter Hotellet du förde mig till i September?

Kom alla killar och köp lotter; Första pris är Aluns dotter, glöm inte att att hon är Projektledaren. Törnekronan är avsliten.

You fill up my senses
Like a night in the forest
Like the mountains in springtime
Like a walk in the rain
Like a storm in the desert
Like a sleepy blue ocean
You fill up my senses
Come fill me again

Come let me love you
Let me give my life to you
Let me drown in your laughter
Let me die in your arms
Let me lay down beside you
Let me always be with you
Come let me love you
Come love me again

Let me give my life to you
Come let me love you
Come love me again

You fill up my senses
Like a night in the forest
Like the mountains in springtime
Like a walk in the rain
Like a storm in the desert
Like a sleepy blue ocean
You fill up my senses
Come fill me again

Words and music by John Denver

lena alun

One Comment leave one →
  1. lenaalun permalink*
    2010/08/14 5:29 f m

    Født den: 18 05 1966
    Født den: 29 10 1945

    Her er nogle af de vigtigste faktorer i forholdet tydet:

    Et fint forhold. I elsker fysiske glæder og sensualitet.

    Et forhold der skal arbejdes med. Et forhold der bliver bedre med tiden. Den enes rastløshed kan irritere den anden, der foretrækker et roligt tempo.

    Forholdets holdbarhed og livsindhold vægtes til en værdi på: 60 %

    FORLARING TIL % UDREGNINGEN
    Udregningen bygger på en kombination af numerologi og astrologi:

    01 – 19% = Glem alt om det, find en anden !!
    20 – 29% = I er meget forskellige. Det giver god tiltrækning, men også mange problemer
    30 – 39% = Det kan kun gå, hvis i virkelig er indstillet på at arbejde med forholdet
    40 – 49% = Et forhold der kan holde. Det kræver dog udpræget overbærenhed og forståelse
    50 – 59% = Et udmærket forhold. Der er dog jævnlige problemer, som der bør arbejdes med
    60 – 69% = Et forhold der ser ud til at holde. Der er mindre problemer, som bør kunne løses
    70 – 79% = Et stabilt forhold uden de store problemer. Fald dog ikke i søvn af den grund
    80 – 89% = Det her er bare lykken!! nyd det. Kun uforudsigelige ting kan vælte forholdet
    90 -100% = Findes næsten ikke – det er som at vinde i lotto!

    Bemærk: Testen tager ikke dybereliggende ting med. Den vil kun passe på ca. 80% af de testede.

    Vår relation blir bättre med tiden. Du är för vild, för en dödsjuk människa. Typ barnbarna dina! 🙂

Kommentera

