Skip to content

Blodtrycket på 70 Halleluja jag är på tillfrisknande

2010/08/08

När  ett professorsämne, som jag, får veta att blodtrycket är helt lugnt, och  inser att sobril inte stör min balans, lugnade  det  mig. Jag började aldrig hösten 2007. Det var ingen produkt för mig. I dåläget, med barnen hemma på halvtid och arbetssökande.

Nu kör jag däremot Sobril tills läkningen är färdig,

Min SysterEva Magnusson i Kristus talade lugnt med sköterskor som kom och tog blodtrycket. 70 som det ska vara.

Nu är det ny sömn.

Uppdaterat: 20100812

Med tre Sobril gjorde fullständig FreakOut och strippade loss alla familjehemeligheter. Ringde upp min bror och syster flera flera gånger på natten. Jag är i manisk pyskos.

Först fick jag Sobril vid middagstid. Inför första hempermissionen. MIn syster och svåger skulle ta mig i sin bil från porten här till grusgången vid ytterdörren hemma på min bostadsadressen.

Läs den blogg; http://hjartat.wordpress.com/2010/08/10/brodundret-a-la-victoria-christa/

När hon inte tyckte att En Sobril hade lugnat mig till sin smak, beordrade hon sjuksköterskan om en till tablett. Det blev ytterligaren till natten.

Efter intellektuell intensiv pykos växlade det till en emotionell intensiv psykos.

Avslöjade alla hemligheter.

Ge anklagade psykos och Sobril! That´s Enough.😀

Sen ringde man in en konsulent i beige kostym, En Psykiater, när min 15-årige trotjänare, just tagit steget till att möta och hälsa på mig.

Han trodde han var islänning😀 (Minns vulkanutrbrott sexuellt när det pågick i april.)

Han gav Zyprexa. Nu har jag tagit 3 dagar: Jesus tre dagar i graven! Now its enough. Jag är i en trött grå depression. Min syster hann ta sig en titt innan, hon och svåger hon återvände hemåt till Marstrand.

-”Näh, det var inte bra”, det heller; En deppig padda i lealös djup dvala. En manisk Lillasyser var bättre.

I Estland på en hela familjen resa Pingsten 1999, drack vi sprit. Min kusin Melis sa i sitt hem i Happsalu; ”Den där är pättre”

Victoria Christa

No comments yet

Kommentera

