Skip to content

60.000 BESÖKARE

2010/08/07

https://lenaalun.wordpress.com/2008/10/19/min-examinationsuppgift-2006-i-kropp-halsa-och-sexualitet-5p-mdh/

Always sex.

Vi föds av vår egen sexdrift. Jag hade lärt mig det av en känd internationell barmorska, jag återkommer med bok och titel. När jag födde Carl Johan gick det så galant att min barnmorska tackade för uppvisningen. MVC sa att jag skulle föda fler barn för att jag var en födslomaskin. Yes, It is have been easy. Med amning också. 

 Sexualiteten håller oss kvar på jorden. Är det taoismen, som säger det? Har skrävlat om det i vår som senast.

Så fick jag mig en omgång i tre måndaer.😀 Sen svängde jag upp svängdörrarna. Jo,  visst han villle ha uppehåll och meditera. Häromdagen var rösten ännu  tvärborta , och han visste fortfarande inte vad som hänt mellan oss. 

En eloge till Karl-Johan!! Han har fått mig perfekt och fullkomligt ”saved; sure I will go to Heaven. Yes, I am! Nu har jag två lärjunginnnor här som är söta och kära mot mig, som arbetar här. De ska få resa ut med mina barn, när jag är avliden. Jag pröjsar. Barnens arv förvaltas då genom Eskilstua överförmyndarnämnd och jag ska skriva testamente .

 De senaste dagarna har jag tre så söta och unga undersköterskor, som hjälper mig med en respekt som beskrivs nedan.

https://lenaalun.wordpress.com/2010/01/08/de-tolv-vardgesterna/

lena alun

Kommentera

