Skip to content

blogg- och relationpaus

2010/05/28

Har lite resfeber, ska ta in resväskan och planera packningen, för nu drar jag till Vidarkliniken igen.😀 Nu är det me, my and myself i tre veckor i en omvårdande miljö.

lena alun

6 kommentarer leave one →
  1. 2010/05/28 7:44 e m

    Hej Lena!

    Sköt om dig min vän. Njut, kos dig och må bra på Vidarkliniken.

    Kram, knus og klem

  2. lenaalun permalink*
    2010/05/29 1:48 e m

    Tack Margit!

    Jag ska verkligen njuta, och hoppas att jag denna gång känner mig mer social. Låg mest och vilade medan de andra sällskapade på kvällarna. Det var något Nytt iochförsig!😀

    Kramar och klem

  3. Lars H Nilsson permalink
    2010/06/09 3:57 e m

    Hoppas du har det bra Lena! Kram på dig!

    • lenaalun permalink*
      2010/06/10 4:03 e m

      Jo, det är bra här! Kram på dig! Hoppas allt är bra med dig! ;-)_

      • 2010/06/10 7:14 e m

        Bra här ! – som blir sämre och sämre avseende cancerns fortlevnad i Din friskare och friskare kropp, förhoppningsvis…💡 = försöka med att om och om igen (video ca 3 min) ”ställa till det” för cancern.

        Till slut bör väl cancern bli urless på Dig – kan jag tänka mig. 😉

Trackbacks

  1. Om mammor – och upprättelser | viita.se

Kommentera

