Skip to content

Mitt livs dilemma – cellgifter eller ej

2010/05/25

Då får jag börja med bakpulver då, då; 1 tesked, kanske, om dagen?

De senaste dagarna har min insikt om forskarvärlden fått rejäla törnar. Se Dokument Utifrån om Obama och sjukförsäkringsreformen. Programmet visar den enorma makt läkemedelsindustrin tar sig. :-(  På Svt Play endast till 30 maj. http://svtplay.se/t/103472/dokument_utifran__nar_usa_fick_vard

För en stund läste jag om problemen med bl a fritänkandet inom vetenskapen som Robert Hahn (meritlista) skriver om med sin fru Marie-Louise i Den rena källan. Inte att undra på att det går trögt med cancergåtans lösning.

http://www.newsmill.se/artikel/2010/02/27/vetenskap-och-folkbildning-vof-skadar-svensk-forskning

Lite mer fakta? http://www.starthealthylife.com/page296.htm

Most cancer patients in this country die of chemotherapy. Chemotherapy does not eliminate breast, colon or lung cancers. The fact has been documented for over a decade…. Women with breast cancer are likely to die faster with chemotherapy than without it.”18

Dr. Alan Levin, Professor of Immunology, University of California Medical School, 1987

Utan de strålningsbehandlingar mot ryggen jag fick förra sommaren och mot lårbenshalsen i april hade min livskvalitet antagligen redan varit katastrofal eller snart ha varit det. På det sättet upprätthåller strålningen verkligen livet. Huruvida strålningen har fått sjukdomen att tillväxa på andra ställen är en öppen fråga.

Dr. Lucien Israel, consultant to the NCI, said in 1978, that people who undergo radiation therapy are more likely to have their cancer metastasize to other sites. Other studies have supported this view. He also stated that the radioactivity intended to kill cancer cells can, instead, trigger mutations that create new cancer cells of other types.

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5788238 ;

Det enda problemet med natriumbikarbonat är att det är för billigt. I och med att ingen kan tjäna pengar på det, kommer ingen att bekosta någon studie, marknadsföra det och så vidare.

lena alun

5 kommentarer leave one →
  1. 2010/05/25 7:30 e m

    Hmmm… – goa Lena – jag hoppas innerligt på att Du numera – ej ens i Din vildaste fantasi – intellektuellt TROR på att PyramidMaktHavarna VILL lösa cancergåtan, egentligen…❓

  2. lenaalun permalink*
    2010/05/26 6:54 f m

    Jag vet det, tyvärr, ända från början, för fyra år sedan. Jag har varit en obstinat patient.

    Nu tog jag bakpulver och drack med vatten igår. Det började sticka i kroppen här och var, och imorse vaknade jag trött, med ett litet cellgiftskrig i hjärnan. Det var ett mäktigt pulver. Ska jag köpa rent bikarbonat? Det är väl bättre? Ska nog rådgöra med min antroposofiska läkare på måndag innan jag fortsätter.

  3. 2010/05/26 8:30 f m

    Balans! Candidas aer naturligt i kroppen. Aet yoghurt ibland etc. Sluta tvaetta haenderna och faa i dig olika bakterier helt automatiskt. Bort med alla onoediga renlighetsmedel! Tvaetta inte fukten och salladen, men aet ekologiskt! Go animal!🙂 Om du laater din candida leva i balans med dig kommer du sannolikt slippa bakterieinfektioner….tror jag. Bli vaen med alla mikrober! WI lever tillsammans. WI aer en organism tillsammans. Aet nyttigt och balanserat. Meditera och faa ner stresshormonerna och laat healinghormonerna ta fart!

    WI aelskar OSS!🙂 WI gillar t.o.m. parasiter. WI lever i harmoni. Paa sjukhusen borde man laata OSS leva! WI tycker att sjukhusen och laekemedlesindustrin ska bli hippies och ta semester. WI betalar gaerna foer haelsa.

    MrPerfect72 aelskar OSS alla!🙂

    • 2010/05/26 10:10 f m

      Martin och LenAnden – ”lite” om PyramidMaktHavarnas intellektuellt ofattbart CYNISKA ”spel” med folkhälsan = med oss av vanligt folk = väsentligt flera än 90 % av medborgarna i världens alla länder – för att fylla på sina redan ÖVERFYLLDA kassakistor HÄR.

Kommentera

