Skip to content

Hejdå, trevligt att träffas!

2010/05/22

Från Facebook;

Lena Alun 

Lena Alun Visste du att det är 7966 sökningar i månaden på Google efter ‘Lena Alun’?

 

Det är 7966 sökningar om månaden på Google efter ‘Lena Alun’
Se hur många som Googlar dig:KLICKA HÄR!
Det är då inte lätt att vara poppis faster.. Kommer snart😉 Tack för mys igår…..♥
Igår kl. 09:44 ·
Lena Alun
Det är ju alldeles otroligt, ju! Alltid något att glädjas åt.😀 Finns bara en Lena Alun, oxå. Det är lite kul. Du har en syssling som heter Lene Alun. Helt otroligt att hon skulle ta sin mormors fars namn!
Igår kl. 10:39 ·
Susanne Kihlström
Ja du är alldelles speciell du gumman… Kan man se om det är män eller kvinnor som gogglar ?? haha… Kram mitt ♥
Igår kl. 17:12 ·
Jag kollade på några av vännerna med politiska eller andra högt uppsatta positioner….. men jag leder. Är jag månne en fara för rikets säkerhet?😀 Men jag ser redan att sökningssystemet faktiskt inte är pålitligt. Siffrorna varierar högst påtagligt.
Men för mig duger ändå dessa nästan 8000 googlare, under en månad, att dö på. Jag har lyckats med mitt bloggande ialla fall.😀 Blir nästan tänd på att fortsätta.😉
lena alun

No comments yet

Kommentera

