Skip to content

jag älskar dej I Evighet

2010/05/20

Du finns i varje andetag
I varje steg
Som himlen bär en evighet
Oh oh
Tiden den står stilla när
Vi rör vid varann
Mitt hjärta det brinner
När kärlek vinner

En evighet
En kort sekund
När vi blir ett
Med tid och rum
Ett ögonblicks
Oändlighet
Långt bortom allt
I evighet

Jag vill alltid stanna här
För här är jag fri
Du är den värld
jag lever i
Oh oh oh
[ Find more Lyrics on http://mp3lyrics.org/adO ]

Ingenting kan stoppa mig
Det blåser en vind
I hjärtan som brinner
När kärlek vinner

En evighet
En kort sekund
När vi blir ett
Med tid och rum
Ett ögonblicks
Oändlighet
Långt bortom allt
I evighet

Mitt hjärta det brinner
När kärlek vinner

Oh jag älskar dig!
När vi blir ett
Med tid och rum
Med tid och rum!
Ett ögonblicks
Oändlighet
Långt bortom allt
I evighet

Långt bortom allt
I evighet

2 kommentarer leave one →
  1. Sofie Faasanswärd permalink
    2010/05/20 5:27 e m

    Gillar inte riktigt den poesin. Vem är den älskade undrar vi läsare mycket ?

  2. lenaalun permalink*
    2010/05/21 7:44 f m

    Den Älskade syftar väl i första hand på Gud och Jesus Kristus, och när Kärleken/Gud/Jesus Kristus för två personer samman som Skulle Mötas är det som att ”det går i varandra”.

    Den Älskade är kanske en alldeles vanlig kille, som är jordens underverk för mig.

Kommentera

