Skip to content

Fick en sång igår

2010/05/15

Igår fick jag en dag då jag njöt Vänskapens Ljuvliga Vin. Ett liv med otur i kärlek men tillströmningen av Vänskapens Härliga Band har jag varit välsignad med sedan tidiga tonåren. Igår kväll var jag hembjuden till en Vän som också hade sin Dotter med blivande man där. Hon är också en Riktig Vän.

Innan dess hade jag fått drygt tre roliga timmar med en gammal vän som jag inte sett och hört av på 29 år. NÅD!!

Och innan dess hade jag glatt en God Väninna med att ringa upp henne.😀

Idag är jag också förundrad över vad min sjukdom gör med vänner. Utveckling!

lena alun

No comments yet

Kommentera

