Skip to content

En hårresande artikel

2010/05/12

En artikel som känns outhärdligt sann, och som jag tycker stämmer;

Om du strävar efter ett elakartat fall av cancer, så är det första du måste göra är att starta med att

konsumera matingredienser som i själva verket befordrar cancer. En av de kraftfullaste

cancerbefordrande matingredienserna av alla är natriumnitrat (Saltpeter, E251)  ( Detta är en

ingrediens som läggs till så gott som alla packade köttprodukter som inkluderar varm korv, pepperoni,

ham, lunchkött och andra liknande produkter. Du kommer också att hitta natriumnitrat i bacon, korvar

och i de flesta frukostkött. Den är listad på innehållsdeklarationen för alla dessa produkter. För att hitta

natriumnitrat, allt du behöver göra är att gå runt i livsmedelsaffären, läsa innehållsförteckningen på

olika packade köttprodukter och köpa de produkterna som innehåller det. Konsumera dem sedan på en

regelbunden basis och snart kommer du att i hög grad öka ditt odds att diagnostiseras med cancer.

 

 

 

 

Jag har rehabiliterats på antropsofiska Vidarklinken, och där försöker man få igång förmågan att få feber igen med mistelterapi. För att kicka igång immunssytemet igen. Därför har jag hoppats på en svininfluensa.  Jag har själv betalat alternativ laserbehandling för att återväcka immunssystemet ett rätt stort antal gånger sedan 17 november. Dessvärre fick jag inget snabbt resultat, utan tvärtom tillväxte cancern.

Så nu var tanken att jag skulle ha börjat med cellgifter igen, typ i lördags. Jag läste bipacksedeln och ser att det går ut på bryta ned mitt immunförsvar.

Har fått in en Ängel, igen, via min blogg, som ge mig fint stöd, uppmuntran och lärdom. Bl a immunförsvarsstärknande solning. Nu blir jag så jätteosäker. Ska jag verkligen äta cellgifter. Jag tolkar det som att cellgifterna jag tog juli-oktober har framkallat mer cancer. Min läkare tolkar det som att cancern höll sig lugn från juni-dec p g a cellgifterna. Ja, hur ska vi veta det?

Det stora frågna är varför bryter cellgifterna ner immunförsvaret? Jo, den slår vilt mot allt inklusive cancern. Cancern ska dö, men det andra ska reparera sig.

Och jag är så glad för att jag hade feber häromdagen. 39.3 gr som mest, tror jag. Det är ett mycket gott tecken i den antroposofiska medicinen. Immunssystemet har sparkat igång  igen.

Jag tror jag måste ta cellgifterna. Mitt immunssytem fixar väl det? Ska rådgöra med några initierade vänner.

Blev ni tillräckligt skrämda?  Jasså inte? Här kommer lite mer;

Det finns andra ingredienser som är misstänkta för att orsaka cancer. Dessa inkluderar hydrogeniserade

oljor (härdat fett), aspartame, saccharin och artificiella smak och färgämnen, för att namnge några. En

diet som innehåller mycket förfinade kolhydrater har också varit kliniskt visad för att öka ditt odds att

diagnostiseras med cancer, så ät massor av dessa födor i din procancerdiet. Det betyder att du skall

välja vitt bröd, sötade frukostflingor, vita fluffiga pannkakor, candy bars, granola bars, kakor, crackers

och sötsaker av alla typer.

Vad gör Socialstyrelsen åt detta? Folkhälsoinstitutet? Inser att jag borde ha kört hårdare med Levande Föda, men jag gav upp när jag underkastade mig cellgifter sept 2006. Då började  jag äta  normalt, ohälsosamt igen.

lena alun

4 kommentarer leave one →
  1. 2010/05/12 11:36 f m

    Socialstyrelsen och Folkhälsoinstitutet gör i detta fall – som Socialstyrelsen gjorde rörande kvicksilver i munnen på människor under ca 50 år = INGENTING annat än att vara TILLÅTANDE i sina rekommendationer, tror jag…😥

  2. lenaalun permalink*
    2010/05/12 1:36 e m

    Jamenvisst!! Men varför kan inte politiker skjuta till anslag, så att vi får fart på forskningen? Nu är det läkemedelsindustrin med köpta läkare som har makten. Snart blir det problem med alla cancersjuka. Nu jobbar de in i det sista också, så långlivade blir de inte.😦 Det löser sig ekonomiskt på så vis). Men det ändrar det rödgröna på efter valet.🙂 Då försvinner stupstocken iallafall.

    Cancergåtan hade varit löst om inte någon vill förhindra det….

  3. lenaalun permalink*
    2010/05/12 2:37 e m

    Hm. då ser jag att politisk styrning är inte vad som saknas….

Kommentera

