Skip to content

Men Jag Vill i alla fall få tolv år ytterligare…. tills Carl Johan tar studenten

2010/05/07

Till en stad jag är på vandring,
synden där är utanför.
Livets träd står där i blomning,
där som rosor aldrig dör.
Där skall rosor aldrig falna,
ingen frostnatt dem förstör.
Till en stad jag är på vandring,
dit där rosor aldrig dör.

Svårigheter här vi möta.
Satans snaror här förför.
Inga frestelser i staden,
där som rosor aldrig dör.
Där skall rosor aldrig falna,
ingen frostnatt dem förstör.
Till en stad jag är på vandring,
dit där rosor aldrig dör.

Nära, kära är hos Jesus,
skaror sjunger nu i kör.
Väntar på att jag skall komma,
dit där rosor aldrig dör.
Där skall rosor aldrig falna,
ingen frostnatt dem förstör.
Till en stad jag är på vandring,
dit där rosor aldrig dör.

Flera har sett att jag ska stå i predikopulpeten och vittna om att Gud har helat mig. Någon har sett mig välkomna barnbarn. De som verkligen känner mig är övertygade om jag lever länge till. -”Du kommer inte dö nu”.  Skulle de haft fel?! Som 19-åring uppmanades jag att aldrig glömma att jag överlever en sjukdom mitt i livet. De som spår i händerna ser detta, och jag har själv sett att det är ett riktigt hack, som sen fortsätter, Trots Allt.😀

lena alun

No comments yet

Kommentera

