Skip to content

Har funnit mitt Guldhjärta!

2010/04/21

Älsklingen gillar Neil Young skarpt. Denna har han sjungit och spelat till leda, men den har trots allt format honom väl. 🙂

Vill tillägga att jag kallade min nyfödda dotter för Mitt Guldhjärta, och hon är det än. Min son mer än så! Platina.

lena alun

5 kommentarer leave one →
  1. Lars H Nilsson permalink
    2010/04/21 12:38 e m

    Jag håller med älsklingen om att Neil Young är fin, och kanske speciellt Harvest-plattan. ”The needle and the damaged done” får mig alltid att bli tårögd! Jag såg honom live en gång i skarven mellan 80- och 90-tal!

  2. lenaalun permalink*
    2010/04/21 3:36 e m

    Jag fick den sången som gåva vår första vecka. 🙂 Vet inte vad jag ska tolka in? Men det var med säkerhet något fint. 😀

    https://lenaalun.wordpress.com/2010/03/07/retour/

    Kanske era vägar korsades där. Ska höra när han såg honom. Han är väl inte här dagligdags precis. 😉

  3. Lars H Nilsson permalink
    2010/04/21 6:13 e m

    Jag såg honom på Kalvøyafestivalen (numera Øyafestivalen) utanför Oslo i början av 90-talet tillsammans med bl a Pearl Jam. Barnen var små och sprang omkring och hade roligt minns jag.

  4. lenaalun permalink*
    2010/04/22 7:09 f m

    Härligt! Jag mindes fel. Karl-Johan hoppas få se Neil Young. Det går visst vissa rykten om att han kanske?

Trackbacks

  1. Tacksamhet för det som var « lena alun

Kommentera

