Skip to content

glad kommer rännande mot mig

2010/04/16

Fick mig till livs en så söt liten monolog om den lyckliga parrelationen via min Facebookvän; och den vill jag särskilt tillägna min härliga norska väninna Margit Urtegård, som har den härliga norska karaktäristiska frispråkigheten;

och på min Facebooksväns logg följde denna 😮 😀 ;

Then we lie beneath a shady tree
I love her and she’s loving me
She feels good, she know she’s looking fine
I’m so proud to know that she is mine

lena alun

4 kommentarer leave one →
  1. 2010/04/18 10:04 e m

    Hej Lena!

    Tusen tack för sången min vän. Den är underbar, härlig humor och kul att lyssna på.

    Kram og klem

  2. lenaalun permalink*
    2010/04/19 7:01 f m

    Hej Margit!

    Ja, den är så mysig, precis som Du. 🙂

    Kan Du vara med på Storrytellingen i Fogelstadsanda den 1 maj? Ska jag anmäla Dig?

    Kram och klämm

  3. 2010/04/19 7:12 e m

    Hej Lena.

    Anmäl mig du. Vi åker väl ihop?

    Kram

  4. lenaalun permalink*
    2010/04/19 7:22 e m

    Hej Margit!

    Ja, tack, kommer vara mycket trött, då jag får strålning från 26 april och resten av veckan. Men kan inte missa denna fantastiska happening. Det är något alldeles extra med minnena av Fogelstadkvinnorna.

    Fick du mailet från Ulla-Karin? Hon vill ha anmälningsblanketten (i bifogad fil) ifylld och skickad till sig.

    Kram

Kommentera

