Skip to content

Jag känner att jag har blivit helad

2010/04/15

Nu lägger jag ut detta som pant: På tisdag 21 april har jag ny datortomografi. Den cancertillväxt som tillkommit efter 29 december kommer att  blir tydlig. Nästa röntgen i juli-aug kommer att visa att cancern är STOPPAD av Karl-Johans maxdoser av kärlek nu i 7 veckor. Lite om det heliga talet sju;

Lägger man ihop tre och fyra får man talet sju, vilket också är ett Heligt tal. Sju står för helhet, att något är fullkomligt. ”Sju gånger om dagen prisar jag dig för dina rättfärdiga lagar” Psalm 119. I Matt 18:21 säger Jesus att vi ska förlåta varandra inte bara sju gånger utan sjuttiosju gånger. Det är samma sak som att säga ”oändligt många gånger”.

Eftersom jag inte upplevt sann och äkta kärlek tidigare är det solklart att det har gjort susen. Vilken annan medicin skulle kunna vara så effektiv?

Idag blev jag systemåterställd. Kroppen är omstartad från DÖD till LIV. Äran tillhör Gud!

Uppdaterad; Såg i Aktuellt 21.00 om vulkanutbrottet denna dag.  :-o  Något extraordinärt inträffade med min kropp, vill jag bara understryka, natten 14-15 april.

En urkraft som blockerades i mig i fyra-årsåldern, genom övergrepp, frisattes, och nu har jag askmoln som i en tät dimma runt mig. Bitterhet. Som Louise Hay, menar är tankemönstret bakom cancer.

http://www.rubenshalsa.se/sjalenssp.htm ;

”Meningen med den jordiska existensen ligger inte,
som vi har vant oss vid att tänka,
i välstånd utan i själens utveckling” (Alexander Solzjenitsyn)

Denna nobelprisvinnare skrev Cancerklinken på 60-talet. Den talar om cancer som internaliserade samhällskonflikter, som tar så att säga får kropp i en individ. Jag fick i tisdags stöd att se att mitt högmodigt sväljande skapar cancer. Jag måste verbalisera det jag ser och känner i stunden. Jag orkar inte ta det ansvaret. Jag låter folk hålla på. Det funkar inte särskilt bra, som vi ser. Något inom mig hugger halsen av mig och bryter lårbenshalsen på mig istället. Där har de senaste cancerhärdarna satt sig.

lena alun

7 kommentarer leave one →
  1. Ann-Sofie Wågström permalink
    2010/04/15 6:05 e m

    Härligt Lena!
    Jag tror på dig och kärleken 🙂

    Kram
    Ann-Sofie

  2. lenaalun permalink*
    2010/04/15 6:13 e m

    Tack Ann-Sofie!

    Det värmde! Att det kommer från just DEJ! Jag är rätt övertygad om att ”folk ” tror att jag blivit skvatt galen nu. Men jag vill ha bevis när jag sen ska ut och berätta om att kärlek botar cancer! 😉

    Kram
    Lena

  3. lenaalun permalink*
    2010/04/15 6:21 e m

    Sökte lite på nätet om kärlek botar cancer? Fann något här;

    https://www.flashback.org/t766423

    När man är kär så sprutar hjärnan ut massa ämnen, serotonin speciellt. Efexor är väll en SSRI som ska balansera serotonin halten i hjärnan. Är du deppig så har du för låg halt serotonin, så kärlek kan vara totala motsatsen till depression. Jag tror att Kärlek kan bota mycket, Allt från små sjukdomar till allvarliga som cancer.

  4. lenaalun permalink*
    2010/04/15 6:28 e m

    Susanne Johansson laserbehandlingar som jag tagit sedan 17 november har som sitt främsta syfte att återaktivera immunssystemet att fungera igen. Här fann jag lite spännande kunskaper om vad cancertumörer ställer till med immunförsvaret;

    http://www1.naturvetenskap.lu.se/examensarbeten/biologi/020502bija.pdf

  5. lenaalun permalink*
    2010/04/15 7:07 e m

    Oh, Jisses, sån tur att jag är återhållsam med cellgifter; http://dedeprivat.blogg.se/2009/january/botemedel-mot-cancer-hampolja.html

    Cancer experter går med ut att vanlig kemoterapi ökar cancer, inte botar den. Vår sjukvård utgår med ifrån att behandla, inte bota.

    ”Worldwide cancer experts agree that chemotherapy is largely ineffective in destroying most cancers; instead killing mostly healthy cells in the process.

    Studies show that patients who accept chemotherapy/radiation treatment are more likely to die sooner than if they had received no treatment at all”

    Sen jag tog cellgifter har cancern ökat på. Den höll sig bättre i schack fram till oktober 2009. Strålningen ökar också på döden. Ja, jag är förbluffad över hur fasansfullt trött man blir av strålningen. Men lårbenshalsen behöver jag stråla, om den inte har självläkt när jag väl får komma. Det dröjer än så länge. Grrr… men jag har kanske tur. Den hinner kanske självläka, och jag spar på krafterna. Satsar på det.

    När jag fick sista cellgiftsbehandlingen/chemotherapi i oktober har ”varannan gång stillastående” brutits till tillväxt varje röntgen. 😦

    Inte vetenskapligt alls från min sida, men jag ska ha med mig det. Inga mer cellgifter!

Trackbacks

  1. djävulen är svart som lavasand… « lena alun
  2. Blodtrycket på 70 Halleluja jag är på tillfrisknande « lena alun

Kommentera

