Skip to content

Korsfäst mig!

2010/04/09

Vill gärna tipsa om tv-dokumentären Korsfäst mig!. Såg den i middags, och den går på SvT Play fram till den 3 maj. Missa inte! Den har mycket att säga till oss stressade människor. Speciellt till dem som ännu kan sova på nätterna, och ännu inte har kraschat.

Sen på kvällen såg jag en dokumentär om Beatles. Klart sevärd den oxå. Tillgänglig till den 9 maj.

lena alun

2 kommentarer leave one →
  1. 2010/04/10 10:21 e m

    Hej Lena

    Tack för i dag, det var mycket trevligt att åka med dig till Katrineholm.

    Nu har jag sett dokumentären du rekommenderade, den var mycket se- och tänkvärd.

    Stor kram

  2. lenaalun permalink*
    2010/04/11 1:25 e m

    Hej Margit! Tack så mycket själv!! Jasså, var det för dig jag lade ut den. 🙂

    Stor kram

Kommentera

