Skip to content

det måste vara ödets nyckfulla lilla drag

2010/03/18

Du har fått min gråa värld att leva upp igen.
Du, har gjort mig stark och lärt mig se på framtiden.
Älskling, tack för att just du är du
du är den vän jag alltid gått här och hoppats på.

Du, du är den man som jag har sökt i många år.
Du, du sprider värme när min dag känns kall och grå.
Älskling, tack för att just du är du
jag måste vara världens gladaste kvinna nu

Skål för dessa fina år som gått
och den tid som ligger framför oss nu så ljus och underbar.
Skål för världens lyckligaste par
och en skål för att det skulle bli du och jag.

Du, du är den vän som alla drömmer om att få.
Du är just den man som alla kvinnor hoppats på.
Att vi två skulle träffa just varann
det måste vara ödets nyckfulla lilla drag.

2 kommentarer leave one →
  1. Marie Lundahl permalink
    2010/03/18 5:43 e m

    Vad vackert det är! man blir helt tårögd.

  2. lenaalun permalink*
    2010/03/18 6:00 e m

    Ja, kärleken mellan man och kvinna är så viktig. Nu är det mitt sista hopp för att tillfriskna från cancern. Har haft otur i kärlek förr.

    Hoppades jättemycket på en lasermetod, som ännu inte givit reslutat, men i kombination med den sanna kärleken ska det vill gå att få en frisk kropp igen?

    Det är min orubbliga övertygelse.

    😀 Jag tyckte det var i töntigaste laget att lägga ut låten. Jätteglad att du blev berörd.

Kommentera

