Skip to content

Liberala marknadskrafternas tillkortakommanden

2010/02/23

Då kom vi till pudelns kärna tack vare Badlands hyena. Marknaden gillar inte svenska vintrar. Så då lägger vi ned tågtrafiken på vinterhalvåret. Great!

Skulle inte soldaterna ut och skotta spåren, hörde jag i Aktuellt innan jag somnade. Ja, eftersom snöplogsloken inte var marknadsmässiga…. vad annat kan vi göra? Gå man ur huse och ta skyfflen och tillryggalägga några meter? Tyvärr, måste jag smita, för ryggens skull. Kan bli invalid annars.

Och min doktor kan inte ringa mig på telefontiden idag, för han satt fast med tåget från Stockholm. 🙂

lena alun

No comments yet

Kommentera

