Skip to content

Friskhetskalendern: Lucka 16 Läkande sömn

2010/02/08

Det finns två dokumentärer som jag alltid somnar av. Jag har aldrig kunnat se dem i sin helhet, för att jag faller i trygg, ljuvlig sömn.

Det är dokumentären om Sture Johansson som låter anden Ambres tala genom sig samt the Secret Hemligheten. Eftersom sömn har varit en bristvara sedan 1988, så har jag börjat med att se The Secret flera gånger om dagen. En dag sov jag morgon, middag och kväll på den. Vaknar jag på natten, utan barn i sängen, sätter jag på den och somnar skönt igen. Defintivt är det mitt bästa sömntips.

Mer om Sture Johansson och mötet med Shirley MacLaine. Mer om dokumentären. Om Rhonda Byrne som startade en väckelserörelse.

lena alun

No comments yet

Kommentera

