Skip to content

Fantastiska pappor

2010/02/07

Oh, ja! Det går framåt med stormsteg. Även för 50-talister och 60-talister. Jätteroligt.  Separerade män tillåts prioritera sina barn främst. Självklart blir deras mognad som föräldrar en kompetensfördel på arbetsplatsen. Det inser snart varenda chef.

lena alun

4 kommentarer leave one →
  1. 2010/02/08 8:13 e m

    Hej!

    Kul att du länkade till artikeln, tack!

    Carlos

  2. lenaalun permalink*
    2010/02/08 9:28 e m

    Hej Carlos!

    Wow vilken bild! (Klicka på Carlos!)

    Lena

  3. Anders permalink
    2010/02/09 12:54 e m

    Lena..

    Jag skulle gärna vilja ha en förklaring till, varför du tydligen anser, att jag inte får återge, vad Carlos Rojas själv framfört i sin egen kolumn i kvällspressen?

  4. lenaalun permalink*
    2010/02/09 1:39 e m

    Du får isåfall ge mig länken så att jag kan kontrollera. Accepterar inte att mina kommentatorer trakasseras. Det är en policy jag haft, som inte alltid är lätt att följa, men jag gör så gott jag kan och vill.

    Ett barndomsminne i form av en ärlig bekännelse är inget som jag vill medverka till att det används som tillhygge.

Kommentera

