Skip to content

40.000 visningar av min blogg

2010/01/17

Jag må ha förlorat min arbetsförmåga, men två änglar har jag skänkt världen och blogga kan jag! Här är vi i Storlien augusti 2005. Av mamma har de ärvt egenskapen att ”ha huvudet på skaft”. En cancerläkare sade det till mig i mars och bloggkommentatorn Anders bekräftade mig med detta i går. 🙂 Tack. Gåvan att skriva, min skapande process, kan cellgifterna inte förstöra ialla fall. 🙂

Mitt mål är att helt minska ned min politiska aktivism eftersom min cancer blossat upp sedan jag engagerade mig för de sjuka utförsäkrade den 14 november. Två veckor senare kände jag att cancern i käken var i rörelse. Tyvärr, har den vuxit! Det blir en bakläxa och jag lyssnar på mina samtalsterapeuter som säger att jag inte kan rädda världen när jag är sjuk. Sen! När jag är frisk, kan jag det! Det har de sagt.

Själv har jag levt efter budskapet från Tjänandets skyddsängel; Det sanna tjänandet får kärleken att expandera.

Stora frågan är hur det sanna tjänandet ser ut?

Bloggstatistik Summeringstabeller

Totala visningar: 40 004

Busiest day: 377 — Thursday, July 30, 2009

Visningar idag: 230

Totalsummor

Inlägg: 342

Kommentarer: 1 546

Kategorier: 101

Taggar: 81

lena alun

2 kommentarer leave one →
  1. 2010/01/17 5:53 e m

    Hej Lena.

    Stort GRATTIS till dina 40 000!

    Kram og klem
    Margit

  2. lenaalun permalink*
    2010/01/17 9:33 e m

    Tack kära vännen! Ja, du vet ju vem som väckte min längtan att starta en blogg. Du!!

    Kram og klem
    Lena

Kommentera

