Skip to content

Beatiful Day

2010/01/16

På tisdag ska jag ta emot min nionde laserbehandling och Susanne kommer antagligen att kunna förklara varför vi inte uppnått behandlingsresultatet jag önskat mig.

Jag ska bli bjuden på lunch av min studiekamrat från prästutbildningen och Kära Syster i Kristus, träffa min barndomsvän Lena och min stora kärlek Henric från gymnasietiden. 🙂 Livet är underbart. Fyra fantastiska möten på en och samma dag i Stockholm.

There is only one hapiness in life, to love and be loved.

George Sand.

Jag Är Frisk. Min kropp läker så bra.

lena alun

Kommentera

