Skip to content

EMD kom till stan

2009/07/12

Många var vi som i eftermiddags valde att låta oss underhållas  av EMD. Se bilderna ekuriren.se.  Vid tretiden bestämde jag mig för att avsluta min konvalescens och bedömde att jag dessutom var trafiksäker igen. Bilen har stått still i över två veckor.  Hade tänkt avstå begivenheten p g a orkeslöshet,  men jag är glad att jag valde att låta mig tankas av tre fantastiska artister.  skolavsl till EMD 219skolavsl till EMD 265

Jo, visst. Jag har blivit ”gumsjuk”. Män har i alla tider åtrått den yngre kvinnan. Kvinnor är inte sämre. 🙂 Ungt, friskt blod är bra för systemet.

skolavsl till EMD 282

Min son gillade EMD allra bäst i årets Melodifestival. Han har överhuvudtaget en  god smak. Oturligt nog är han på Öland och semesterfirar och missade tyvärr konserten.

skolavsl till EMD 250

Det borde ha blivit ett bra klirr i kassan för Parken Zoo. Minns inte att jag har sett så mycket folk där tidigare.

skolavsl till EMD 251

Efteråt var jag bjuden till grillfest hemma hos min bror med stora familjen. Aptiten kom tillbaka.

lena alun

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. God Jul Alla! « lena alun

Kommentera

