Skip to content

Lagom är alltid bäst

2009/03/02

Samtidigt som bloggande är ett kreativt, världsförbättrande och demokratiskt sätt att uttrycka sig själv på kan det defintivt tära på hälsan. Denna larmrapport är det bäst för mig att ta på allvar.  Livet innehåller dock ständiga paradoxer. Att inte ha en uppgift att fylla är också stressande.

Margit Urtegård blev min inspirationskälla som banade min väg in i bloggosfären.  Det  har verkligen stärkt mig som människa; att våga bli Någon som kliver fram i solen och ”säger god afton”. Nu kommer min blogg att bli mer religiös än politisk.  Det är mitt uppdrag i livet. Nelsons Mandelas Inaugural Speech 1994 ska få bli den vattendelare som markerar skiftet.

lena alun

No comments yet

Kommentera

