Skip to content

Mitt första inlägg i bloggosfären

2008/08/07

 

 

 

Jag återhämtar mig vid havet på Mön i Danmark

Kunde inte känna mig mer välkomnad som nybliven, inspirerad och entusiastisk bloggare när jag först av allt idag kollade in vad som händer på SvD!  Jag har vuxit mycket som människa av att kommentera artiklar i min lokaltidning Eskilstuna-Kuriren och på privata bloggar. Alltmer i sommar har suget efter en egen blogg kommit. Idag var det högtid!  Tusen tack till Margit Urtegård, PeO Wågström och  Ann-Sofie Wågström som har bidragit till att jag Nu kan slänga mig ut i bloggosfären !!! 

lena alun

2 kommentarer leave one →
  1. Ann-Sofie Wågström permalink
    2008/08/07 9:11 f m

    Hej Lena!
    Kul att se att du är igång och du verkar inte ha något problem med att länka.

    MVH
    Ann-Sofie

  2. lenaalun permalink*
    2008/08/07 1:23 e m

    Hej Ann-Sofie,

    Nej, er pedagogik visade sig vara framgångsrik.
    Trots eller tack vare utsökt öl?

    MVH

    Lena

Kommentera

